Propaganda kultyry chistoty

Громадська організація

«Вінницький козацький полк ім. Івана Богуна»

Організаційний проект

проведення цілісно системного

вирішення найважливішої

соціальної проблеми сьогодення м. Вінниці

(проект розроблено за допомогою авторського курсу «Система Результат»

Розробник: «Вінницький Клуб Успішних Підприємців»)

Назва проекту:

«КОНЦЕПЦІЯ ПРОПАГАНДИ КУЛЬТУРИ ЧИСТОТИ»

 

м. Вінниця  2010 г.

 

 

 

«Затверджую»

Отаман «Вінницького Козацького Полку ім. Івана Богуна»

 

_______________В.В. Воловодюк

«16»  червня  2010 г.

Проект розроблено за системою

«РЕЗУЛЬТАТ»

Даний документ є інтелектуальною власністю

Вінницького «Козацького Полку ім. Івана Богуна"

 

Організаційний проект

проведення цілісно системного

вирішення найважливішої,

соціальної проблеми сьогодення м. Вінниці

«КОНЦЕПЦІЯ ПРОПАГАНДИ КУЛЬТУРИ ЧИСТОТИ»

Проблема для вирішення: Низький рівень пропаганди культури

Розробляли:

 

Керівник проекту                                                  Ігор Марчук

 

Розробник                                                              Володимир Воловодюк

 

Розробник                                                              Дмитро Андрощук

 

Розробник                                                              Тетяна Брижчук

 

Розробник                                                              Максим Довбня

 

 

 

м. Винниця  2010г.

Анотація проекту

Мета організаційного проекту:

Шляхом колективної розумової діяльності  «Клубу Успішних Підприємців» визначити найболючішу проблему сьогодення, розробити методику її розв’язання, зробити кошторис,  спрямувати виділені кошти саме у ту сферу соціального життя міста, яка найбільше потребує  її вирішення.

(Скорочене визначення мети проекту: Зміна свідомості громади Вінниці до чистоти довкілля.)

Результат організаційного проекту:

Громада Вінниці отримає спрямування коштів саме у ту сферу, яка найбільше потребує фінансування.

Вінничани отримають практичне вирішення нагальної проблеми.

Даний проект розроблено для забезпечення максимального результату у зміненні свідомості громадян  відносно культури чистоти власного міста, вулиць, присадибних ділянок, прибудинкових територій, парків, скверів, узбіч, лісів, озер, повітря.

Сам проект буде проходити у такій послідовності:

  1. 1. Розробка звернення до громадян, плакати, заставки ТБ, радіо, газети
  2. 2. Проведення домовленості  з керівництвом міста про сприяння акції
  3. 3. Виготовлення носіїв соціальної реклами
  4. 4. Масове розповсюдження паперових носіїв: на вхідних дверях житлових будинків та магазинів, в тролейбусах, трамваях, автобусах,  маршрутних таксі, білбордах (терміном один місяць)
    1. 5. Масована реклама на телебаченні (терміном один місяць)
    2. 6. Масована реклама на Радіо (терміном один місяць)
    3. 7. Розповсюдження інформації по клубах підприємців України
    4. 8. Розповсюдження інформації по козацьких старшинах України
    5. 9. Розповсюдження інформації в ЮНІДО
    6. 10. Терміном один місяць Вінниччани будуть отримувати масову

рекламу паралельно по всім комунікаційним каналам.

 

Зміст проекту:

  1. 1. основні кроки проведення розробки Організаційного проекту.
  2. 2. Визначення єдиного поняття культури.
  3. 3. Рейтинг і визначення сфери культури, яку потрібно сьогодні пропагувати.
  4. 4. Перелік засобів комунікативних звя´зків з громадою  та засобів донесення інформації.
  5. 5. Кошторис витрат.
  6. концепція запуску проекту.
  7. 7. Організаційна карта проекту.
  8. 8. очікувані результати проекту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1  основні кроки проведення розробки Організаційного проекту.

 

1.1 У вигляді мозкового штурму виявлено список соціальних проблем,  які, на нашу думку, потребують вирішення у місті Вінниці.

1.2 Список складено в загальний бланк і роздруковано по одному  на кожного учасника робочої групи.

п\п

Виявлена проблема

1

Відсутність дитячих спортивних майданчиків

 

2

Недоступність молодіжних гуртків

 

3

Незадовільне покриття доріг

 

4

Недостатнє освітлення вулиць

 

5

Відсутність сортування сміття

 

6

Недостатність сміттєвих баків

 

7

Багато безпритульних собак

 

8

Низька громадська активність

 

9

Недостатньо приділяється уваги для розвитку молоді

 

10

Молодіжна наркоманія

 

11

Відсутність незалежних ЗМІ

 

12

Відсутність пропаганди культури

 

13

Відсутність фінансування молодіжних організацій

 

14

Людина не захищена

 

15

Відсутність громадського контролю

 

 

1.3 Визначено рейтинг проблем.

Рейтинг проблем визначається за допомогою питань: Яку проблему я  вирішував би у першу чергу, яку у другу і так далі?..

 

Виділено шість першочергових проблем:

1.  Відсутність пропаганди культури;

2.  Недостатньо приділяється уваги для розвитку молоді;

3. Людина не захищена;

4. Низька громадська активність;

5. Недоступність молодіжних гуртків;

6. Відсутність дитячих спортивних майданчиків

 

1.4  Результати опрацьовані і скориговані. Визначена найголовніша на сьогодні проблема, яку ми спроможні вирішити,  враховуючи наші розумові здібності та можливі фінансові ресурси. Кожний пункт таблиці опрацьовувався за спеціальною лабораторною роботою у трьох сферах: ЗНАЧИМІСТЬ, НЕОБХІДНІСТЬ, ДОСТУПНІСТЬ

Отримано результати: Відсутність пропаганди культури.

На наступному засіданні було опрацьовано питання переведення проблеми в ранг мети, яка має відповідати на запитання:  Що? Коли? Скільки?

Що? – Зміна свідомості громади відносно чистоти довкілля;

Коли? – Початок впровадження програми - 1 вересня;

Скільки? - Кошторисна вартість до 50 тис. гривень;

 

Проведений пошук ідей для досягнення мети «Зміна свідомості громади Вінниці до чистоти довкілля».

Зроблений рейтинг ідей виявив найкращу.

Цю ідею розкладено на логічну послідовність кроків, які потрібно виконати для її реалізації.

Кожен крок розкладеться на задачі, які потрібно виконати.

Визначається вартість кожної задачі, для вирішення задачі призначається відповідальна особа.

З вартості задач складеться вартість кожного кроку.

З вартості кожного кроку складеться вартість реалізації ідеї.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 Визначення єдиного поняття культури

 

 

Бланк 2. Результат рейтингу визначення культури

№п/п

Визначення культури

Рейтинг

1

Культура – рівень свідомості людини, що базується на вихованні в сім’ї та відповідає національним, духовним традиціям суспільства, територіальним особливостям, а також віковому періоду людини. Культура регулюється правилами, принципами та нормами поведінки.

2

2

Громадська культура Вінниці – це збір загальноприйнятих правил і принципів для визначення поведінки людини в суспільстві на періоді часу, яка залежить від виховання в сім’ї, суспільстві.

6

3

Набір норм та правил поведінки сучасної людини, основаних на ідеології суспільства та вимог часу.

11

4

Культура – це сукупність норм та правил поведінки, які призначені для поліпшення матеріального та морального благополуччя кожного та міста в цілому.

10

5

Культура – це прояв традиційного правила сприйняття та поведінки суспільства.

12

6

Культура – це норми поведінки, принципи, правила, яких дотримується більшість суспільства на даний відрізок часу на окремо взятій території, які залежать від рівня свідомості громадян, традицій, виховання в сім’ях та суспільстві.

3

7

Громадська культура Вінниці – це рівень розвитку свідомості людини в певний період часу і на певній території, правила, принципи, норми поведінки, виховані в сім’ї, суспільстві, на основі ідеології Держави.

1

8

Культура – це правила і норми поведінки, засновані на високих моральних принципах, сімейному вихованні, місцевих традиціях та ідеології Держави.

5

9

Культура – це певні правила, норми поведінки людини, що визначають її рівень свідомості, виховання в сім’ї, суспільстві на певній території в певний відрізок часу.

4

10

Культура – правила, принципи та норми поведінки в суспільстві, в якому живе людина.

13

11

Культура – це поведінка людини, яка базується на правилах, принципах та нормах, що визначає суспільство на певний період часу на певній території.

8

12

Культура – рівень розвитку та поведінки, як особистості, в громаді чи суспільстві згідно прийнятих норм моралі у певний період часу.

 

9

13

Культура – це рівень свідомості людини стосовно дотримання правил, принципів, норм поведінки.

7

 

Визначення культури по суті всіх визначень

Культура -  це набір стереотипів поведінки.

Стереотип - це звички та традиції.

 

 

 

 

 

 

 

 

3 Рейтинг і визначення сфери  культури, яку потрібно сьогодні пропагувати.

 

 

Бланк 1. Результат проведення рейтингу сфер культури, що потребують пропаганди

№п/п

Сфера культури

Рейтинг

1

Культура пиття

6

2

Культура поведінки

2

3

Культура спілкування

3

4

Культура чистоти

1

5

Культура харчування

8

6

Культура здорового способу життя

5

7

Національна культура

7

8

Культура виховання дітей

4

9

Культура виховання батьків

10

10

Культура гендерних відносин

13

11

Культура відпочинку

14

12

Культура спілкування по мобільному телефону в громадських місцях

16

13

Вулична культура

17

14

Культура дорожнього руху

12

15

Культура поводження з тваринами

15

16

Культура санітарно-гігієнічна (відсутність громадських туалетів у місті)

11

17

Екологічна культура

9

 

 

Результатом рейтингу визначено:  Культуру чистоти сьогодні потрібно пропагувати  найбільше.

 

Підтвердженням відсутності культури  є: розкидані пляшки, пакети, стихійні сміттєзвалища; забруднені річки, озера, навколишнє середовище; узбіччя доріг, прибудинкові території, дворові майданчики; лісосмуги та паркові насадження, які розташовані на околиці міста.

Під’їзди та майже всі місця загального користування,  до яких не докладається достатньо фінансування, забруднені та обшарпані.

 

Наша мета - зробити Наше місто чистим і гарним!

 

Стан довкілля сьогодні -  це справа наших рук і ми зобов’язані змінити його на краще.

 

 

4.  Перелік засобів комунікативних звя´зків з громадою  та засобів донесення інформації.

 

№п/п

Місця розміщення

Рекламний носій

Місце розміщення

Кількість

1

Будинки, під’їзди

Плакат

Вхідні двері

1800

2

Магазини

Плакат

Вхідні двері

900

3

Трамваї

Плакат

3 місця біля входу

4

Тролейбуси

Плакат

3 місця біля входу

5

Реклама на зупинках

Плакат

Зупинка

6

Газети

Логотип та заклик

1-ша сторінка під назвою газети

7

Радіо

Заклик

5 радіоканалів

50 разів в день

8

Телебачення

Логотип та заклик

3 телеканали

Заставка та коротка фраза ведучих

9

Бил борди

Плакат

За картою

20 штук

10

Урни для сміття

Наклейка

Урна для сміття

3000

11

Щоденники

Наклейка

Щоденники

35000

На телебачення та радіо, для керівників компаній, будуть підготовлені листи від об’єднання громадських організацій Вінниччини з проханням розмістити соціальну рекламу і постійно її транслювати на протязі одного місяця.

Соціальна реклама буде розроблена у вигляді заклику та логотипу, який буде пропагувати культуру чистоти у місті Вінниці.

Після проведення акції, рекомендуємо провести соціологічне дослідження ефективності даного заходу.

При позитивному результаті, рекомендуємо провести повторну акцію з 1 березня 2011 року.

5.   Кошторис витрат

 

Місця розміщення

Рекламний носій

Кількість

Ціна

Вартість

1

Будинки, під’їзди

Виготовлення Плакат А1

1800

2,5

4 500,00

2

Розповсюдження по будинках

Плакат А1

1800

1

900,00

3

Магазини

Плакат А1

900

2,5

2 250,00

4

Розповсюдження по магазинах

Плакат А1

900

1

900,00

5

Трамваї

Плакат А2

200

2,5

500,00

6

Розповсюдження по трамваях

Плакат А2

 

30 / мес

5 400,00

7

Тролейбуси

Плакат А2

200

2,5

500,00

8

Розповсюдження по тролейбусах

Плакат А2

180

30 / мес

5 400,00

9

Реклама на зупинках

Плакат А1

 

50-100 грн./метр

7 000,00

10

Газети

Логотип та заклик

 

ХЗ

2 000,00

11

Радіо

Заклик

50

0,5 грн./секунда

3 000,00

12

Телебачення

Логотип та заклик

 

Заставка та коротка фраза

6 000,00

13

 

Біл борди

 

Білборд аренда

 

20 штук

 

800 - 1300

 

20 000,00

14

Біл борд

Плакат

20 штук

600

12 000,00

15

Урни для сміття

Табличка

 

 

500,00

16

Наклейки на щоденники

Наклейка кольорова

6000

5смх3см

0,15

900,00

17

Розповсюдити наклейки по школах

Наклейка кольорова

30

20 - 50 грн./школа

900,00

18

Розробка макету

 

1

10000

5 000,00

19

Супровід проекту

 

1

12000

12 000,00

 

 

Разом вартість всіх витрат

89 150,00

6.   концепція запуску проекту

 

Після визнання проекту він буде запущений у такій послідовності:

  1. Зустріч з міським головою і проведення презентації проекту. Результатом зустрічі має бути:

Розпорядження начальнику міського управління освіти про допомогу у розповсюдженні наклейок на щоденники у школах.

Розпорядження керівникам ЖЕКів та прохання до голів ОСББ про не знімання плакатів у під’їздах та слідкуванням за їх цілісністю, у разі пошкодження - інформувати організаторів за телефоном:

57 93 16 -для розміщення нового плакату.

Розпорядження начальнику управління транспорту про погодження розміщення плакатів у трамваях, тролейбусах, автобусах, маршрутних таксі.

  1. Звернення з листом від об’єднання громадських організацій Вінниччини до керівників телеканалів ВДТ, ТРК Вінниччина та Віта з проханням розмістити логотип та звернення у вигляді заставки і оголошувати звернення при кожному виступі диктора.
  2. Звернувшись з листом від об’єднання громадських організацій Вінниччини до керівників радіокомпаній з проханням розмістити звернення на початку кожного часу.
  3. Виготовити плакати

 

Запуск проекту практичний розрахований на 8 днів:

  1. Розклеїти плакати тривалість 1-5 день

(житлові будинки, магазини, трамваї, тролейбуси, автобуси, маршрутні таксі, білборди);

  1. Запустити соціальну рекламу на телебаченні 6-7 день;
  2. Запустити соціальну рекламу на радіо 8 день.

 

 

Досліджується результат повномасштабної рекламної акції і приймається рішення у подальшій соціальній рекламі «Культура чистоти».

 

7.  Організаційна карта проекту

Подія

Відповідальна особа

Результат

Дата виконання

Підпис

1

Зустріч з міським головою

Воловодюк В.В.

Марчук І.Д.

1 Розпорядження нач. упр. освіти

2  Розпорядження нач ЖЕК, ОСББ

3 Розпорядження нач. упр. транспорту

 

 

2

Зустріч з керівниками телеканалів

Воловодюк В.В.

Марчук І.Д.

Погодження у прийнятті участі в акції

 

 

3

Зустріч з керівниками радіоканалів

Воловодюк В.В.

Марчук І.Д.

Погодження у прийнятті участі в акції

 

 

4

Виготовити кольорові плакати

Ульянов А.

Плакати А1-1850

Плакати А2-930

Наклейки 5смх3см

 

 

5

Розклеїти плакати

на житлових будинках

Ульянов А.

Плакати на вхідних дверях усіх під’їздів

 

 

6

Розклеїти плакати

у магазинах

Брижчук Т.

Плакати на вхідних дверях усіх магазинів

 

 

7

Розклеїти плакати

у трамваях

Довбня М.

Плакати розміщені у трамваях

 

 

8

Розклеїти плакати

у тролейбусах

Довбня М.

Плакати розміщені у тролейбусах

 

 

9

Розклеїти плакати

в автобусах

Андрощук Д.П.

Плакати розміщено в  автобусах

 

 

10

Розклеїти плакати

в маршрутних таксі

Андрощук Д.П.

Плакати розміщено  у маршрутних таксі

 

 

11

Розклеїти Біл борди

Воловодюк В.В.

Марчук І.Д.

Білборди оформлені

 

 

12

Рознести наклейки по школах

Андрощук Д.П.

 

 

 

 

Дати та підписи будуть внесені після затвердження проекту до його впровадження

 

 

 

 

8.  очікувані результати проекту

 

Результатом саме такої, масової, пропаганди культури чистоти у населення почнеться процес змінення свідомості.

Зміниться свідомість стосовно відношення до навколишнього середовища, зовнішнього вигляду будинків, під’їздів, вулиць, прибудинкових територій.

Почне формуватись нова культура поведінки у суспільстві.

Вінниця почне формувати образ культурного центру та взірця громадської свідомості у взаємодії з природою.

Інформація про процеси, які відбуваються у Вінниці миттєво розлетиться по Вінницькій області.

Через сітку клубів підприємців «Пропаганда Культури Чистоти» почне створюватись і розповсюджуватись у Луцьку, Рівному, Житомирі, Києві, Харкові, Донецьку, Запоріжжі, Дніпропетровську, Львові, Одесі, Криму.

Вище перераховані клуби підприємців вже спостерігають за розгортанням подій у Вінниці  і починають створювати команди по розробці подібних проектів.

Через багатотисячну громаду Українського козацтва вже пішла хвиля інформації по всій території України, яка зароджує бажання створювати подібне в своїх містах, селищах та селах.

За допомогою ООН з промислового розвитку, інформація про бажання Українців змінити  свою свідомість по відношенню до довкілля, розійдеться по всьому світу.

Керівники проектів ЮНІДО вже знають про проект «КОНЦЕПЦІЯ ПРОПАГАНДИ КУЛЬТУРИ ЧИСТОТИ».

Буде докорінно змінено ставлення до України.

У разі  реалізації проекту Вінниця стане центром глобального перетворення свідомості Українців.

Потужнім поштовхом до стрімкого розвитку всієї України.

 

P.S.  Це бачення організаторів проекту і  ми впевнені щодо  його успіху.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

додатки

Підтримка проекту серед бізнес середовища

  1. 1. ПП «подільська січ»
  2. 2. Торгова марка  «декор бетон»
  3. 3. пп «марчук»

ПЕрелік відкритий для всіх,  хто бажає приєднатись. чекаємо на вас.

 

 


©2010-2021 МАРЧУК Ігор Дмитрович
Україна, м.Вінниця, тел.(067)706-44-95, (050)784 67 50

Created: VR